כמה מילים על הפקת אירועים לחברות עם BY

בעולם העסקים התחרותי, אירועי חברה הולכים וצוברים תאוצה, ועם הזמן הם הפכו להיות הרבה מעבר להתחייבות על לוח השנה. לכן זה בלתי נמנע שבעת הפקת אירועי חברה עולה הצורך בשירותיה של חברה הפקה. BY הפקות נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום הפקת אירועים לחברות ובאופן עקבי מעצבת ויוצרת רגעים אשר מתעלים על כל דמיון ונחרטים בלב ובזיכרון של המשתתפים.עם פורטפוליו עשיר הכולל מגוון עצום של אירועים, אנו מציעים גישה חדשנית ויתרונות רבים לעסקים מכל הסוגים, שרוצים ליצור הרבה מעבר לעוד אירוע חברה שגרתי.

בלב הגישה שלנו: יצירתיות ותשוקה למה שאנו עושים

ב- BY תופסים כל אירוע כיחיד ומיוחד, ההרגשה היא שיש לנו בד חלק ועליו נוכל לצייר כל מה שנרצה כמעט. אך כמובן שאנו לא לבד, המסע שלנו מתחיל קודם כל בהבנה עמוקה של המטרות, השאיפות והצרכים שלכם. אנו נקדיש את הזמן להקשיב לסיפור המיוחד של החברה שלכם, ונשזור את הנרטיבים הללו לאורך תהליך ההפקה, כדי ליצור אירוע מרתק שמייצג אתכם.

אחד הגורמים שמבדילים אותנו מאחרים הוא החשיבה מחוץ לקופסה, מה שמבטיח שכל אירוע תחת שרביטנו ישקף את הזהות הייחודית של המותג. הצוות שלנו שואף תמיד לחקור טריטוריות לא מוכרות, וליצור חוויות מפתיעות ומעוררות השראה.

אנו מספקים מעטפת שלמה של שירותי הפקת אירועים. הצוות שלנו מורכב ממומחים שלא רק מבינים את החלום שלכם אלא גם שיש להם את הכישרון והיצירתיות כדי להפוך אותו למציאות. עם מלאי בלתי נדלה של רעיונות יצירתיים אתם יכולים להיות בטוחים, שהאירוע שלכם יהיה שונה מכל מה שהכרתם.

להלן שלוש דוגמאות למה שיצפה לכם, כשתבחרו בנו.

אירוע משפחות

אירוע משפחות זוהי דרך מצוינת להראות לעובדים שהם לא רק "העובד הפשוט" אלא הרבה מעבר. באירוע משפחות יש אווירה מגבשת, העובדים יכולים להכיר את בני משפחותיהם של חבריהם למשרד, ולהיפך.

אירוע משפחות מוצלח במיוחד שהפקנו היה לחברת דקסל פארמה. הצענו לדקסל לחגוג את השנה ה-55 של החברה באירוע משפחות ענק בסופרלנד אליו הגיעו 1,000 עובדי החברה ובני משפחותיהם, סה"כ ב-2,500 מוזמנים. הפכנו את הסופרלנד למתחם יום הולדת צבעוני עם מגוון עמדות צילום אשר הראו את הדרך שהחברה עברה על כל הערכים שרכשה, עמדת ממתקים מפנקת, חנות מלאה בהפתעות מטריפות ואינספור חוויות! השאיפה שלנו הייתה לתת מענה לגילים שונים, החל מהקטנטנים ששרו ורקדו עם מיקי כוכבת הילדים, דרך בני נוער שעלו על מתקני האקסטרים וצפו בהופעה של סטטיק ועד המבוגרים להם סידרנו מתחם עיסויים סגור. לא היה אחד שלא ניהנה באותו יום.

אירוע פורים

בכל הקשור לחגים וחגיגות – פורים מנצח! יש מגוון עצום של מסיבות ולפעמים השפע עלול לבלבל, לכן מסיבת פורים לעובדים היא פתרון מעולה לפומו של העובד. עבורו זו מסיבה בטוחה, עם מוזיקה מעולה, בלי סלקציה בכניסה, עם אוכל ושתייה ותחרות תחפושות נושאת פרסים.

אחד האירועים שאנו ממש מתגאים בו הוא אירוע פורים שהרמנו עבור חברת הסטארט אפ וולנט. וולנט ביקשו מאתנו בדקה ה-90 לארגן להם אירוע פורים מושקע. להרים אירוע בזמן קצר זה לא פשוט לכל הדעות, מאחר שעבורנו אין משימה בלתי אפשרית, החלטנו לחגוג להם אירוע "אפטר פורים". האירוע התקיים במתחם הגג של הסורא מארה בתל אביב, מקום אשר מתצפת על נוף פנורמי עוצר נשימה. הקונספט היה שנות ה-80, הוא מותג בווייב של מסע בזמן וכלל רקדנים על רולרבליידס, מכונות ארקייד עם אלף משחקים, עמדת צילום רטרו והמון גוד ווייבס. כל מי שראה את העובדים הולכים מחופשים ברחוב למרות שהחג כבר נגמר, רצה לעלות ולהצטרף אלינו.

כנסים מקצועיים

להגיע לכנס מקצועי בערב, לאחר יום ארוך בעבודה, יכול להיות מאוד מעייף לפעמים. לכן חשוב ליצור עניין בכנס, ולהעביר את המידע בדרך יצירתית ומקורית.

לערוך לנוברטיס ישראל כנס אונקולוגים שעוסק בסרטן השד, היה אתגר מעניין ולא קל. בחרנו להעביר את המסר של חדשנות טכנולוגית באמצעות עיצוב האירוע בסגנון קומי. צוות הסטודיו המוכשר שלנו בנה מודולי AI שניהלו על הבמה דיאלוג עם דרור גלוברמן המנחה. במהלך האירוע הוצגו לאונקולוגים מקרים רפואיים כאשר לכל מקרה היו תגובה של אונקולוג ותגובה של Chatgpt. הקהל השתתף באופן פעיל, ובחר באמצעות שלט את התשובה הנכונה לדעתו לכל תרחיש. זה היה אירוע מדהים אשר מדגים כיצד הבינה המלאכותית תומכת בנו בדרכים שונות ומגוונות אך עדיין המגע האנושי עדיין מאוד חיוני לתחום הרפואה ולא ניתן לוותר עליו, והוא נעשה בצורה מקצועית עם קריצה.

גלו כמה רחוק אנו מוכנים ללכת כדי להפיק את האירוע המושלם עבורכם

אם יש אירוע שאתם חולמים עליו, אנחנו מוכנים להגשים לכם אותו, ואם יש משהו שעוד לא עשו, אנחנו נהיה אלה שיגרמו לו לקרות!

אולי יעניינו אותך גם: