לוגיסטיקה והפקה טכנית

שירותי התפעול והלוגיסטיקה שלנו נותנים מענה רחב לכל צורך בעולם ההפקה. לחברתנו מרלו"ג (מרכז לוגיסטי) של כ-600 מ"ר המכיל אזור אחסנה מקוטלג, מלאי ריהוט מגוון, ציוד טכני, צי רכבים מסחריים אשר פעיל בכל הארץ מצפון ועד אילת וסדנת עבודה בה מתבצעות עבודות הייצור לכל הפקה. ע"י פתרונות יצירתיים טכניים, ידיים מקצועיות וטובות, ובליווי צמוד – נדאג שהתוצאה הרצויה תהיה פיקס!

LATEST EVENTS
הפקה טכנית - אינטל

בטיחות מעל לכל!

חלק ממערך התפעול שלנו כולל צוות הפקת טכנית המתמחה בנושאי רישוי, הנדסה וניהול אישורי קונסטרוקציה ובטיחות. היתרי בנייה והיתרי בטיחות נדרשים באירועים כדי להבטיח שמקומות, במות, ציוד ומבנים עומדים בתקנים, תקנות ופרוטוקולי בטיחות ספציפיים. זה כולל בטיחות אש, יציבות מבנית, ניהול קהל, נגישות לאנשים עם מוגבלויות, רעש, תברואה, שירות אלכוהול, בטיחות מזון, חוקים אזוריים והשפעה סביבתית. אנו מחויבים לשמור על סטנדרטים גבוהים של בטיחות ומבטיחים רמה גבוהה של בקרת איכות כדי להגן על רווחתם של כל המעורבים באירוע, (הן אנשי הצוות והן הקהל) ולהבטיח שהוא פועל בבטחה, חוקית ואחראית בתוך סביבתו.
נגרייה אין-האוס

נגרייה אין-האוס

למה משתלם לנו להחזיק נגרייה פנימית אתם שואלים? אז נכון, חברת הפקה שמתפעלת שירות נגרות פנימי עשוי להישמע לא שגרתי, אבל נגרייה פנימית מאפשרת לנו להציע פתרונות מותאמים אישית לצרכים לוגיסטיים ספציפיים. בין אם מדובר בתכנון משטחים מיוחדים, או בבינוי ביתנים מורכבים, נגרות במקום מאפשרת שינויים מיידים והתאמות מהירות. כמו כן, עבודות נגרות בחוץ עשויות להיות יקרות ולארוך זמן. על ידי צוות נגרות פנימי, אנו יכולים לחסוך עלויות והוצאות כספיות, וכן יש לנו שליטה על סוג החומרים בהם אנו משתמשים – אנו תמיד נעדיף להשתמש בחומרים ידידותיים לסביבה או לתכנן מתקנים לשימוש חוזר (כמובן שלא קופי פייסט). נגריית הבית שלנו מבטיחה בקרת איכות על תכנון ובניית תשתית לוגיסטית חיונית לצמצום פגמים ומובילה למוצרים טובים יותר.
לוגיסטיקה והפקה טכנית

צי רכבים פנימי

יצא לכם פעם לראות על הכביש רכב דוקטו עם לוגו B.Y בענק? מחלקת הלוגיסטיקה שלנו מחזיקה ומתפעלת צי רכבים גדול במאפשר לנו להרחיב את פעילותנו כל הזמן ולכל מקום בהתאם לביקוש. אמנם אחזקת צי רכבים כרוכה בהוצאות דלק ותחזוקה, אך בסופו של דבר היא יכולה להיות חסכונית בהשוואה לשירותי הובלה חיצוניים. בנוסף, הסתמכות על צי רכבים פנימי מעניקה לנו שליטה רבה יותר על הפעילות והזמינות, וכן יש לנו אסמכתא שהכל הגיע ליעדו תקין וכמו שצריך. לסיכום, צי רכבים פעיל הא לא רק יתרון אסטרטגי, אלא ממש אבן יסוד להצלחתה של חברה המתמחה בתחום הייצור והלוגיסטיקה.