מופעים ואירועי קונספט

כאנשי קריאייטיב, אנו מאמינים בגיוון, וביכולת להביא לחיים כל רעיון. המופעים ואירועי הקונספט שלנו הם לא רק אירועים, אלא חוויות שמשנות תפיסת מציאות. אל תבקשו מאיתנו רפרנס כי האירוע שלכם הוא תהליך יצירתי שנבנה במיוחד ובאופן אישי עבורכם ע״י צוות יוצרים גדול. אנו חברה המתחדשת באופן קבוע ובשנים האחרונות הפכנו לגוף דומיננטי שיוזם מופעים ואירועי קונספט לקהל הרחב.

VIDEO PRODUCTIONS
אירועי קונספט - טכנולוגיה ויזואלית

הבמה של העתיד!

שילוב יכולות הסטודיו בעולמות הוידאו, לצד היכרות עמוקה עם טכנולוגיות מתקדמות בעולמות ה-unreal, בינה מלאכותית, אוגמנטד ויזואל ריאליטי והולוגרמות, מביא אותנו להוביל בקשת רחבה של פרויקטים בעולמות האירועים ומופעי הבמה. טכנולוגיית AI מאפשרת לנו לנתח נתונים זמינים כמו תמונות, סרטונים והקלטות קול של אמנים כדי ליצור אווטארים וירטואליים. בעצם אנו הופכים את הבמה לנקודת מפגש של אנשים פיזיים ואווטארים ווירטואליים, עד לרמה שהגבול מטשטש לגמרי, ולא ניתן לזהות מי מהם דמות אמיתית ומי לא. למשל לצפות בהופעה של הזמר האהוב עליך שהלך לעולמו יכולה להיות חוויה סוריאליסטית שמעלה זיכרונות ונוסטלגיה הקשורים לאותו אמן, או הזדמנות לראות אותו פעם נוספת, אם כי בצורה אחרת. ראוי לציין כי אנו מטפלים בתהליך יצירת אווטאר בכבוד, ברגישות ובאישור ממשפחתו או עיזבונו של הנפטר.
הפקת מופעים - לצאת מהקופסא

לצאת מהקופסה – לא רק סלוגן, אלא דרך חיים

יצירת תוכן איכותי דורשת יצירתיות וכשרון. לכן במחלקת התוכן שלנו תוכלו למצוא את מיטב אנשי הקריאייטיב בתחום, ורק כאלה שמחפשים כל הזמן איך לחדש ולהיות יוצא דופן. מחלקת התוכן והקריאייטיב שלנו מורכבת מתסריטאים מומחי סטוריטיילינג, יוצרי וידאו, מפיקים מוסיקליים, מעצבים גרפיים ואנשי שיווק ואסטרטגיה, כשכל תהליך יצירתי מלווה על ידי צוות הפקת תוכן ובראשו הבמאי שלנו. מחלקת התוכן בעלת מומחיות יוצאת דופן של הפקת מיצגי וידאו משולבי טכנולוגיה לאירועים, כנסים, ומופעי במה. מיד לאחר קבלת הבריף מכם אנו מתחילים בחשיבה איך לשלב בין תכני ווידאו, מולטימדיה, פירוטכניקה בימתית, חוויות אימרסיביות ועולמות האינטראקטיב כדי שהאירוע או המופע שלכם יהיה מיוחד במינו וישאיר טעם של עוד.
הפקות מופעים - Tomer Foltyn

אירועי חברה שהופכים למופע

בשנים האחרונות עסקים הפכו תחרותיים יותר ומחפשים כל הזמן דרכים חדשניות לבלוט. כיום, אירועים עסקיים ארגוניים התפתחו באופן משמעותי, ואירועי חברה הפכו הרבה מעבר לפלטפורמה של הפצת מידע. חברות זיהו את הערך של מעורבות משתתפים ברמה עמוקה יותר, והחלו לראות באירועים לא רק פגישות פנימיות, אלא מפגש של בידור וחלון הזדמנויות שיווקיות. הן החלו לשלב אלמנטים אינטראקטיביים ופעילויות חווייתיות כדי להפוך אירועים לבעלי השפעה כשהפוטנציאל ליצור באזז תקשורתי ולהיחשף לרשתות חברתיות ועיתונות חיובית, הפך למוקד משמעותי. מחלקת התוכן שלנו מבטיחה לספק לכם קונספט נוצץ, מנחה סוחף, מצגות מתוחכמות יותר, תאורה בוהקת, פירוטכניקה מפתיעה, אפקטים ויזואליים וקוליים מטריפים, ואת הטופ שבטופ של האמנים, כדי ליצור לכם ערב חברה, אהה סליחה, מופע, בלתי נשכח.