מיצגי במה ומולטימדיה

מאז שעולם הטכנולוגיה התקדם והתפתח, תעשיית האירועים עומדת בפני אתגרים חדשים. כיום, מייצגי במה ומולטימדיה הם לב האירוע. באמצעות עיצוב במה, תאורה, הפקת אודיו, אינטגרציה של וידאו ומולטימדיה, ואלמנטים אינטראקטיביים, אפשר להעז יותר, ליצור יותר ולהפוך את האירוע לחוויה מדהימה – כזאת שתשאיר על הקהל רושם מתמשך שידברו עליו גם הרבה אחרי האירוע. אצלנו ב-B.Y יש את כל אמצעים כדי לייצר מיצגי במה ומולטימדיה שישאירו עליכם את האפקט הזה.

VIDEO PRODUCTIONS
אירועי קונספט - טכנולוגיה ויזואלית

טכנולוגיה ויזואלית ואפקט ההפתעה

טכנולוגיה ויזואלית מתייחסת לשימוש בכלים, מכשירים וטכניקות היוצרים או מבצעים מניפולציה של תוכן חזותי. שימוש בטכנולוגיה חזותית באירועים וכנסים מציע חוויה אחרת שתשדרג את האירוע. למשל מסכים שקופים, אלו מסכים העשויים מלוחות LED שקופים או משטחי זכוכית ומאפשרים לאור לעבור דרכם. הקרנת וידאו על מסך שקוף יוצרת תחושת של תלת ממדיות ואשליה של שקיפות. דוגמה נוספת היא מסכי מים כמשטח הקרנה. מים מותזים בצורה של משטח דק ושטוח שעליו ניתן להקרין תמונות, סרטונים ואפילו לייזר, וליצור אפקט של ריחוף באוויר. עוד ניתן לשלב את הטכנולוגיה הוויזואלית עם מערכות במה מתחלפות וכך ליצור שטחים משתנים ודינמיים. יחד עם רקדנים, תאורה נכונה ואפקטים קוליים תואמים אפשר ליצור אייטמים משגעים!
מולטימדיה - יס רכבת הרים

הכוח שבין המרכיב האנושי, המולטימדיה המשלימה והפירוטכניקה

דמיינו לרגע שאתם יושבים באולם גדול מול מסך ענק, עליו מוקרנת מסילת רכבת הרים. פתאום אתם שומעים את הקרון שאתם "יושבים" בו מתחיל לנוע, התמונה משתנה ביחד עם הסאונד ואתם רואים את השמיים. אתם מגיעים לנקודה הכי גבוהה ברכבת ההרים ופתאום במהירות שיא אתם נופלים למטה, שומעים את צעקות ההנאה של החברים שאיתכם, מרגישים שאתם נעים ימינה ושמאלה ורוח בין הרגליים, כשלפתע הבזק של תאורה על הבמה "מצלם" אתכם. כן, אנחנו יכולים לעשות את זה. באמצעות ציוד וטכנולוגיות מתקדמות אנחנו יודעים איך לסנכרן בין הוויזואליה על מסך הלד, אפקטים מוסיקליים ופירוטכניקה חדישה כדי להבטיח חוויה רב חושית שתישאר איתכם גם הרבה אחרי שהאירוע ייגמר.
מיצגי במה - מובילאיי

חשיבות הויזואליה הבימתית, הביט המוסיקלי ותפקיד הבמאי

תפאורת וידאו באירוע משמשת כקנבס לאלמנטים ויזואליים שונים ואינסופיים, והופכת במה פשוטה לסביבה דינמית ועשירה. באמצעות וידאו אמנותי וסרטונים ניתן להעביר מסרים ונרטיבים, לתת את הטון לאירוע, להעביר רגשות או לספר סיפור, לקבוע את מצב הרוח, ולהשלים את הנושא שמועבר. רקע וידאו יושב על סימן מוסיקלי (cue) - נקודה ספציפית באירוע שבה המוזיקה נועדה לשנות את הפעולה על הבמה, וכך למשל יכול המנחה לנהל דיאלוג עם דמות וירטואלית במסך. לשם כך חשוב מאוד שיהיה במאי בקונטרול. הבמאי אחראי על פיקוח ותיאום של כל מרכיבי האירוע, כולל המבצעים, עיצוב הבמה, התאורה, הסאונד והוויזואליה. בהקשר של וידאו אמנותי, הבמאי ממלא תפקיד מכריע בהבטחה שהסרטונים והתזמון שלהם יתאימו לסימנים המוסיקליים ולזרימה הכוללת של האירוע.