הפקת אירועים עסקיים – איך מפיקים אירוע חברה מוצלח?

בעולם שהולך ונעשה יותר ויותר דיגיטלי, אירועי חברה חיים מציעים המון יתרונות: הם מאפשרים לבנות יחסים עם קהלי היעד, לעדכן סטטוס, לבנות את המותג ואת התדמית העסקית, להתייחס לאנשים באופן אישי יותר ולפתח קשרים.

אולם כדי שכל רעיון על אירוע חברה ירקום עור וגידים ויקום לחיים, נדרשת עזרה של חברה מקצועית.

הצוות המקצועי שלנו ב BY הפקות, ישמח לעזור לכם לתכנן ולהפיק עבורכם אירוע שאף אחד לא ישכח, בעזרת תהליך עבודה מסודר ששם אתכם במרכז ועוזר לכם להשיג את היעדים העסקיים וליצור חוויה ייחודית למשתתפים.

שלב ראשון – קבלת בריף מהלקוח – מה מטרת האירוע?

ברגע שאתם פונים אלינו עם ההחלטה של קיום אירוע חברה, השלב הראשון הוא להבין מהי מטרת האירוע? אנו נשב אתכם כדי להכין בריף מקצועי ולהבין מה הסיבה שהחלטתם לקיים אירוע ומה אתם שואפים להשיג?

בין אם אתם רוצים לבנות מודעות למותג, בין אם לתגמל את העובדים ולעורר בהם מוטיבציה ובין אם להשיק מוצר או שירות חדש, שלב הגדרת המטרות והיעדים הוא חשוב, כי בעזרתו מחלקת הקריאטיב שלנו תוכל לקבוע יותר בקלות איזה סוג של אירוע יהדהד עם קהל היעד, ויפעל בהלימה מוחלטת עם המטרות והיעדים שלכם. במקום לחשוב על זה כעל אירוע בלבד – אנו חושבים על יצירת חוויית מותג אינטראקטיבית ומרתקת.

השלב הבא – התכנסות של צוות הקריאטיב ופיצוח הבריף

לאחר שהגדרנו מטרות וסימנו יעדים, מחלקת הקריאטיב שלנו תתכנס כדי לפצח את הבריף ולהבין אילו מסרים אנחנו רוצים להעביר לעובדים. זה השלב שבו שמים רעיונות על השולחן, עורכים סיעור מוחות, מחדדים את הקונספט ובונים מצגת כדי שנוכל להעביר לכם את החוויה של האירוע, עוד כשהוא נמצא בשלביו הראשונים.

כמו כן, מכיוון שישנם סוגים שונים של אירועים, אנו נעזור לכם לבחור את סוג האירוע המתאים ביותר למטרות וליעדים שאתם שואפים להשיג ובין אם תרצו הופעת אורח, או מנחה כנסים מקצועי להנחיית האירוע כולו, אנו תמיד נשאף להציג לכם רעיונות מעניינים, מיוחדים, מהנים ובלתי נשכחים, אשר בדרך כלל לא הייתם חושבים עליהם בעצמכם, כדי להפוך את האירוע שלכם לכמה שיותר חווייתי ולא ליצור עוד סתם אירוע שגרתי ומשעמם.

מחשבה יוצרת מציאות – יוצאים לדרך

אחרי שהקדשנו את הזמן כדי להבין מה הקונספט שיבדיל את האירוע שלכם מאירועים דומים בענף שלכם, או אפילו מאירועים קודמים שהפקתם, עכשיו הגיע הזמן לבחור את המיקום והספקים שיאפשרו לנו להגשים את החזון שלכם.

בשלב זה ההפקה מתחילה לעלות שלב וצוות האלופים שלנו מתחיל לבנות את התוכן ולחשוב על עיצוב ומיתוג לאירוע.

שלב זה חשוב, מכיוון שהמיקום, הספקים, התוכן, העיצוב והמיתוג, אלו הם המשתנים שיעבירו בצורה הכי טובה את הרעיונות שעלו בשלבים הראשונים, ולכן אנו נקפיד שהבחירה תהיה כמה שיותר מדויקת ותואמת לסוג ומטרות האירוע.

יום האירוע – הרגע שכולנו חיכינו לו מגיע!

כשיום האירוע מגיע ההתרגשות בשיאה, הלחץ עולה וכך גם שעות העבודה על הפרויקט. זה הזמן לוודא שהכל מתקתק שכולם עומדים בזמנים ושכל הקצוות נסגרים ושמדייקים דברים אחרונים. בעבודה שלנו למדנו להשאיר לעצמנו מרחב פעולה כדי להתמודד עם בלתמים ואתגרים בלי צפויים שעשויים להתעורר ולצוץ ברגע האחרון. עם השנים הבנו שעלינו להיות כמה שיותר ערוכים לכך מראש, כי אין מה לעשות, הפקת אירועים זו עבודה שדורשת מאתנו לדעת לפעול ולמצוא פתרונות בזמן אמת.

אחרי שכל עבודת התכנון התרכזה לרגע הזה בדיוק, הכל מוכן ונראה מעולה, מגיע הזמן שבו כל מה שתכננו מתממש ובא לידי ביטוי – אירוע החברה המיוחד שלכם!

IT'S SHOW TIME!

יום האירוע הגיע ועכשיו האירוע מתחיל, הקהל נכנס, הספקים עושים את מה שהם טובים בו, כולם נהנים והחוויה בלתי נשכחת.

אנו ננצח על הכל ונדאג שהאירוע שלכם יתנהל ללא תקלות כלל, וכמובן נדע להתמודד ברגע האמת עם כל מה שצף, כדי לאפשר לכם להשיג את היעדים והמטרות שהוגדרו, וגם כדי שתוכלו לעצור וליהנות מהאירוע שלכם.

תכנון אירועי חברה זו אינה משימה של מה בכך, זהו תהליך מורכב ומאתגר אשר דורש תכנון מראש ועבודה מסודרת על פי שלבים, וגם – המון ניסיון בהפקות אירועים.

אנו כאן כדי לעזור לכם לנווט בעולם תכנון האירועים ולהעביר את הרעיונות שלכם בצורה הכי יצירתית!

אולי יעניינו אותך גם: