הדרך להפקת אירוע השקה מוצלח

כאשר מותגים גדולים משיקים לאוויר העולם מוצר חדש – הם קודם כל רוצים שכולם ידע עליו, והדרך הטובה ביותר להתריע ולהודיע שיש מוצר חדש בשוק היא על ידי אירוע השקה.

בכוחם של אירועי השקה להפוך את העסק, המוצרים והשירותים שלכם לבולטים הרבה יותר. הם מציעים דרך מצוינת להראות לכולם במה אתם מיוחדים, תוך שמאפשרים להגיע לקהלים חדשים, לשמור על קשר עם לקוחות קיימים, ליצור לעצמכם הזדמנויות חדשות וקשרים עם בעלי עסקים אחרים ומזמנים לכם עוד שלל יתרונות משתלמים.

עם זאת, כדי שאירוע ההשקה שלכם ישיג את כל המטרות האלו ועוד, עליכם להרים אירוע מוצלח, ותוכלו לעשות זאת באמצעות הטיפים הבאים.

תזמון הוא עניין של טיימינג

תזמנו את ההשקה שלכם נכון, זהו אחד הטיפים הראשונים שעליכם לדעת. לתזמון האירוע יש המון חשיבות, הזמן הלא נכון יכול לפגוע בכניסה של המוצר לשוק כך שאירוע ההשקה יחטיא את המטרה שלשמה נוצר.

הקיץ אינו תמיד זמן טוב להשקות, למרות מזג האוויר המעולה, המון אנשים נמצאים בחופשות, מה גם שעליכם להיות ערים למגמות השוק, להתאים בין זמן ההשקה לסוג המוצר שאתם משיקים, ולהקדיש לנושא מחשבה כדי להבטיח דיוק.

מה המטרות של אירוע ההשקה?

לכל אירוע השקה יש מטרות שלו, החל בהגדלת החשיפה למוצר, דרך הגדלת המכירות ועד שיווק המוצר למקבלי ההחלטות. בהתאם למטרת האירוע, עליכם לפנות לקהל היעד המתאים, לדאוג שהוא יהיה נוכח, כי בלעדיו המטרות לא יושגו.

לכן הבינו מיהו קהל היעד שאליו אתם פונים ומה המטרות של האירוע, כך גם יהיה לכם קל יותר להחליט איזה סוג של אירוע השקה עליכם להרים.

בחרו נכון את הלוקיישן

אולי הטיפ הזה נשמע לכם מעט קלישאתי, אבל כולם יודעים שהלוקיישן המתאים יכול להשפיע המון על הצלחת האירוע מכמה היבטים. הראשון הוא הנגישות. המטרה העיקרית שלכם היא שלמוזמנים יהיה כמה שיותר קל להגיע לאירוע ההשקה שלכם, לכן תמיד מומלץ לבחור בלוקיישן מרכזי.

מעבר לכך, זה יהיה מעולה לבחור שמקום שמתכתב עם הקול של המותג או יכול לשקף את המוצר / השירות שאתם משיקים, ועליו גם להיות בגודל המתאים, כך שיהיה מסוגל להכיל את כמות המוזמנים בצורה טובה.

צרו למוזמנים שלכם חוויה שלמה

לאחר שחבתם על תאריך והזמן הנכון לאירוע, אחרי שהבנתם מיהו קהל היעד שאליו פונים ואיזה לוקיישן אתם הכי מעדיפים, זה הזמן ליצור למוזמנים לכם חוויה שלמה, שתיחרט בזיכרון שלהם ותכניס את המוצר או השירות החדש לתודעה.

עליכם ליצור חוויה שתשמור על קהל המשתתפים כמה שיותר מעורב, שתעורר עניין, סקרנות ומחשבה ותגרום לכל מי שהזמנתם פשוט לצפות לאירוע שלכם. כמו כן החוויה שתצרו להם צריכה להדהד וללוות אותם גם לאחר תום אירוע ההשקה.

חישבו על חלוקת מוצרי קידום ופרסום

כאשר המוזמנים מגיעים לאירוע ההשקה שלכם, עליכם להבטיח שהם יקבלו ערך מוסף, ולכן כדאי לשלוח אותם הביתה עם מוצר ממותג הכולל את הלוגו שלכם או כל עיצוב אחר ורלוונטי למוצר, לשירות או לאירוע ההשקה שלכם.

הקפידו לבחור במוצרים ממותגים בעלי ערך ושימושיים, כך שבעת השימוש בהם תמיד המותג או המוצר יהיו בתודעה. בנוסף, מומלץ להשקיע במוצרים ממותגים איכותיים שישמרו לאורך זמן.

גרמו לאורחים שלכם להרגיש בנוח

שימו לב לעיצוב של המקום, דאגו שפריסת החלל תהיה מיטבית, שמקומות הישיבה יהיו נוחים, שהאוכל יהיה ברמה גבוהה, ושכל הפרטים הקטנים של האירוח ישתלבו בצורה הרמונית כדי להציע למוזמנים שלכם את החוויה הכי טובה.

לעיצוב המקום יש חשיבות עליונה, ובכוחו לייצג את המותג ולגרום למוזמנים שלכם להרגיש בנוח ולהישאר לאורך זמן.

עבדו עם חברת הפקה מקצועית

אם אתם רוצים שאירוע ההשקה שלכם ייצג את המותג מא' ועד ת', תוך חשיבה על כל הפרטים הקטנים, איתור הלוקיישן המתאים, הקדשת מחשבה לאסטרטגיה השיווקית ועוד, פשוט עבדו עם חברת הפקות מקצועית. חברת הפקות מנוסה יכולה להוריד את מפלס הלחץ שלכם, לוודא שהתכנון יהיה מדויק, כמו גם יישומו, ולהבטיח שכל הדברים יתקתקו ויעבדו בדיוק לפני התכנון.

ולבסוף, חברת הפקות מקצועית יודעת בדיוק כיצד להוציא את החזון שלכם לפועל, ובעזרתה תוכלו להפיק אירוע מיוחד שייחרט בתודעה, ויגרום לכך שכולם ידעו שהוצאתם לשוק מוצר או שירות חדש!

אולי יעניינו אותך גם: