כמה מילים על אקספו תל אביב (מרכז הירידים)

מתחם אקספו המוכר גם בשם "מרכז הירידים", הוקם בעת הקמת המדינה, על שדרות רוקח שבתל אביב.
בשנת 2018 המתחם עבר מיתוג מחדש, והרצון למצב אותו כמתחם ייעודי ובינלאומי לכנסים ותערוכות, הוביל לשינוי שמו ממרכז הירידים לאקספו תל אביב.

דף חלק שמאפשר לכם ליצור כל אירוע שתרצו

במתחם אקספו תל אביב ניתן לקיים סוגים שונים של אירועים, פרטיים או עסקיים, בסדרי גודל שונים. המתחם שימש לאורך השנים עבור שלל אירועים: תערוכותכנסים עסקייםאירועי חברה, אירועים פרטיים, מופעים, הופעות של אמנים, מסיבות, ירידים, תצוגות אופנה וימי צילומים, זאת הודות לגמישות הרבה שהוא מציע למשתמשים, מה שמאפשר להשתמש בכל אחד מהחללים שלו בצורה ורסטילית להפליא.

בנוסף, החשיבה היצירתית והווייב המטרופוליטני הייחודי של המתחם, מעניקים לעסקים וארגונים את החופש ליצור אירועים מיוחדים, יוצאי דופן, חדשניים ומתקדמים בלב ליבה של העיר הכי תוססת בארץ – תל אביב.

שפע של יתרונות שלא ניתן להתעלם מהם

במתחם אקספו מתקיימות התערוכות הגדולות ביותר בישראל בתחומי הרכב, החקלאות, הלימודים והתקשורת, ואף מגיעות אליו תערוכות בינלאומיות מוכרות.

עם השנים, הוא הפך לאחד החללים הפופולריים ביותר עבור אירועים, למעשה ישנם אפילו אירועים שהוא מזוהה איתם בצורה מוחלטת ושעם השנים הפכו למסורת שאי אפשר בלעדיה. אחד היתרונות שהופכים אותו לכל כך פופולרי הוא הגמישות והעובדה שהוא מציע מעין "דף חלק", ניתן לעצב את החלל מאפס ולהשתמש בו בהתאם למותג או לסוג האירוע.

מעבר לכך, מרכז הירידים ממוקם בתל אביב, שהיא בירת המסחר והתרבות של ישראל, בקרבה לצירי תנועה מרכזיים ובסמוך לתחנת הרכבת ולתחבורה ציבורית. ועם שפע החניה שהוא מציע, לצד המרחבים הירוקים שמקיפים אותו, אין זה מפתיע שהפך לאחד החללים המבוקשים ביותר עבור אירועי חברה מסוגים שונים.

גם אנחנו ב- BY הפקות עורכים אירועים במתחם אקספו

למרות שמתחם אקספו מזוהה עם התערוכות הגדולות ביותר שישנן בארץ, הוא גם משמש לשלל מטרות נוספות ומציע פתח לעולם שלם של אפשרויות עבור עסקים מסוגים שונים. לאורך השנים נערכו במתחם אירועי חברה, אירועים עסקיים, אירועי קידום מכירות, צילומי טלוויזיה ופרסומות ועוד.

גם אנו ב- BY הפקות ערכו לא מעט אירועים במרכז הירידים והקונגרסים, עבור החברות הגדולות והמובילות בשוק. אחד מהם הוא אירוע שמציין 50 שנות פעילות לתאגיד התרופות הישראלי הענק דקסל פארמה.
האירוע סיפר את סיפור ההצלחה של התאגיד באמצעות תערוכה ייחודית שכללה סרטים, מיצגים בימתיים והנחיה של אמנים מהשורה הראשונה.

אירוע נוסף שהתקיים במרכז הירידים והקונגרסים בתל אביב זהו אירוע חזרה לשגרה של חברת ,YES שעבורה יצרנו אירוע באווירת מסיבת ענק שחוגג עם וועד העובדים את החתימה על הסכם חדש. האירוע היה עמוס בהופעות של מיטב האמנים כמו עומר אדם, סטטיק ובן אל ו- DJ תומר מייזנר שהרים את הרחבה.

ואי אפשר שלא לציין את אירוע החברה שהפקנו עבור חברת כלמוביל במתחם אקספו שכלל הופעה של חנן בן ארי, תפאורה מדוקדקת ושלל פינוקים.

כל אירוע מוצלח מתחיל בבחירת לוקיישן מוצלח

כמומחים בהפקת אירועים אנו יודעים שחיפוש אחר הלוקיישן המתאים זהו שלב חשוב ובלתי נפרד מכל תכנון של אירוע מוצלח. לאחר שאנו יושבים אתכם ומבינים מה הכיוון הכללי ואיזה סוג של אירוע תרצו להפיק, אנו הוגים את הקונספט המיוחד ותוך כדי מחליטים מה יהיה הלוקיישן המתאים ביותר עבור החזון של האירוע.

אנו מודעים לעד כמה הלוקיישן שנבחר ישפיע על הצלחת האירוע, למעשה הוא משחק תפקיד גדול בהחלט בכל אירוע מוצלח.
זו הסיבה שהלוקיישן חייב לעמוד בלא מעט קריטריונים כדי להתאים לאירועי חברה כמו למשל:

  • נגישות
  • חנייה
  • קרבה לצי תחבורה ראשיים
  • הגעה נוחה גם ברכב וגם בתחבורה ציבורית
  • גודל ומרחב מספקים
  • גמישות והתאמה לצרכים
  • טכנולוגיה מתקדמת
  • ועוד…

מתחם אקספו תל אביב ללא ספק עומד בכל הקריטריונים ובנוסף, הוא מותג בפני עצמו, ולוקיישן נבחר אשר נותן מענה מגוון למיטב החברות והעסקים בארץ ובעולם, לכן הוא גם המקום הנכון להיות בו.

שפע של אפשרויות בלתי מוגבלות תחת קורת גג אחת

כדי להתאים לצרכים עסקיים, עלינו לא פעם לבחור במתחם אשר מציע לנו גמישות בפריסת החלל, שכן אין אף אירוע חברה שדומה לקודמו. כאשר יש ורסטיליות, ניתן לחלק את החלל בדרכים שונות ומגוונות בהתאם לצרכים שעולים, ואף לקיים מספר פעילויות בחללים מקבילים.

מתחמים כמו מרכזי כנסים מעוצבים ובנויים כדי לתת מענה לחברות ועסקים, ולנו רק נותר ליצור את החזון המיוחד שלכם. מכיוון שזהו לא אולם אירועים, אפשר ליצור את העיצוב מאפס ולהתאים אותו בצורה מוחלטת לקונספט, כך שגם אם חברות אחרות קיימו בעבר אירוע באותו הלוקיישן, אין שום סיבה שהאירוע שלכם לא יהיה שונה ויתאים לסטנדרטים, לרצונות ולדרישות שלכם.

בדרך לאירוע חברה בלתי נשכח, עוצרים אצלנו לקפה

יש חשיבות רבה לעבודה עם חברת הפקות טובה ומקצועית שיכולה להוציא לפועל כל אירוע, בכל סדר גודל ולבחור עבורו את הלוקיישן המושלם. כחברת הפקות מקצועית אנו מכירים את המתחמים הכי חמים וטרנדיים לקיים בהם אירועים, ויש לנו את כל הידע, הניסיון והכלים ליצור עבורכם אירוע מרגש, ייחודי ומהנה במיוחד!

אולי יעניינו אותך גם: