הכירו את פופ אנד פופ – Pop&Pope

מציאת הלוקיישן המושלם והיוקרתי ביותר לאירוע השקה או כל אירוע עסקי אחר, יכולה להפוך לגורם מכריע – בחירה נכונה תבטיח שהאורחים שלכם יהיו מוקסמים ואפילו נדהמים מכל פרט ופרט בחלל, וזאת עוד לפני שהאירוע יצא לדרך והתחיל בפועל.

כאשר אתם מחפשי לוקיישן טרנדי ועכשווי, היעד הראשון יהיה תל אביב. האווירה התוססת של עיר הבילויים אף פעם לא מאכזבת והיא המקום המושלם להתחיל. ואם כבר מחליטים לקיים אירוע בתל אביב, רצוי ומומלץ ללכת עד לקצה, ולכוון גבוה.

לכן הבחירה במתחם פופ אנד פופ הנפרש על פני 2,220 מ"ר בקומה ה- 14 של מגדלי הארבעה, תהיה בלתי צפויה, ותגרום לכל האורחים להחסיר פעימה.

"על גגות תל אביב משהו קורה הלילה"

מתחם פופ אנד פופ הוא מיזם שהוקם על ידי יזמי נדל"ן מובילים בישראל, ששאבו את השראתם ממגמה עולמית שהולכת וצוברת תאוצה והיא פתיחת מוקדי בילוי וקולינריה ברמה הכי גבוהה שיש, במגדלים גבוהים, בערים נבחרות. תל אביב ללא ספק נמצאת במרכז סצנת הבילוי העולמית, בכל הנוגע לקולינריה איכותית ושמם של מוקדי הבילוי שפועלים בה מגיע רחוק.

כך גם מתחם פופ אנד פופ מציע חוויה אפית, כשהוא אינו מיוחד רק בזכות הקולינריה המושבחת שלו אלא גם הודות לנוף הפנורמי המדהים של העיר. המתחם "תלוי" בין שמיים וארץ ממש, ושם על השולחן חדשנות שעדיין לא נראתה כמותה במחזותינו, ועיצוב מוקפד שתוכנן על ידי מומחים בינלאומיים.

הוא כולל מסעדה וחלל אירועים, ומאפשר לכם לחגוג בקצב אחר מהרגיל, תוך שמספק מענה רב תכליתי לצרכי אירוח שונים וכולל שלושה מוקדי כוח עיקריים: מסעדת שף יוקרתית, בר טרנדי וחלל אירועים.

מוזמנים להדהד את הקסם של תל אביב באירוע שלכם

פופ אנד פופ מתמצת בצורה נהדרת את כל הקסם, ההשראה, התשוקה האווירה התוססת והחיה של תל אביב תחת קורת גג אחת, לוקח את כל המאפיינים הללו לשלב הבא ויוצר תחכום אלגנטי ויוקרה שלא נראתה כמותה. הוא ממוקם באזור הצפוני של מגדלי הארבעה, וכולל אולם רחב ידיים שמתאים לאירוח 100-300 מוזמנים.

במתחם תוכלו לקיים כל סוג של אירוע עסקי, החל בכנס או סמינר יוקרתי במהלך היום ועד אירועי חברה או השקה נוצצים עד השעות הקטנות של הלילה. עיצוב הפנים של המקום רק מעצים את האווירה ומדגיש את הנוף הפנורמי של תל אביב שמציץ אליכם מכל פינה והופך את המתחם ללא פחות מעוצר נשימה.

מלבד העיצוב המתוחכם והיוקרתי, לרשותכם עומד ציוד טכני מתקדם, החל במערכת מולטי מדיה חכמה, דרך מערכת אודיו מקצועית ועד מערכת תאורה שמנוהלת דרך המחשב, כך שיש לכם את הבסיס החדשני והמתקדם ביותר עבור כל אירוע עסקי.

​מביאים לאירוע שלכם קולינריה ברמת מסעדת שף

כמובן שאי אפשר לקיים אירוע עסקי יוקרתי מבלי להקדיש מחשבה לתפריט שיוגש במהלך האירוע. בפופ אנד פופ, המטבח בניצוחו של השף הבינלאומי שחף שבתאי, מגיש מנות גורמה ששואבות השראה מהמטבח האסיאתי. זה רק טבעי שמקום שמפגיש בין אנשים יגיש תפריט שמפגיש בין תרבויות, טעמים, צבעים וחומרי גלם בצורה כל כך מיוחדת, אקזוטית ויצירתית.

עם מיטב אנשי הלילה שחברו יחדיו כדי ליצור עבורכם מתחם נוצץ, מעורר השראה ולא שגרתי, מסעדת פופ אנד פופ מציעה לכם חווית בילוי שונה, קולינריה מהשורה הראשונה ואירוע עסקי סוחף ובלתי נשכח בלוקיישן שישאיר את כל המוזמנים שלכם נדהמים.

כאשר מתכננים אירוע יוקרתי, חשוב שיהיו לכם השותפים המתאימים

הלקוחות שלנו שרוצים לתכנן אירוע עסקי יוקרתי מכל סוג, שואפים לשלמות. הם שמים דגש גדול על הפרטים הקטנים, ועל הסגנון של האירוע כולו. המטרה היא להדהים את האורחים, ולבנות את המותג כך שיהיה מזוהה עם ערכים של יוקרה, איכות, מקצועיות וכיוצא בכך. בנוסף, הם רוצים ליצור אירוע בלתי נשכח שכולם ידברו עליו.

במקרים כאלו רצון חזק אינו מספיק, חשוב גם לבחור במפיקי אירועים שיוכלו ליצור את הציפייה וההתרגשות אצל המוזמנים, ושיהיה להם את כל הניסיון הדרוש כדי לקחת כל אירוע עסקי סטנדרטי לשלב הבא. כך פועל צוות מפיקי האירועים של BY. אנו מאפשרים לכם להיות עצמכם, לספר את הסיפור שתבחרו לספר, ומלווים אתכם צעד צעד בדרך הכי מקצועית ועם מלא רעיונות יצירתיים.

עם ניסיון של שנים, אנו מכירים את כל המקומות הכי סוחפים וטרנדיים, יש לנו קשרים מעולים ותיק עבודות מרשים, ואנו מזמינים אתכם להתרשם מהגלריה שלנו או לנסות אותנו באופן אישי!

אולי יעניינו אותך גם: