כמה מילים על חנויות ודוכני פופאפ

חנויות ודוכני פופאפ הם שטח קמעונאי זמני שבדרך כלל משמש לבדיקת שווקים חדשים, להצגת קו מוצרים לפני שיצא לשוק, או עבור יצירת מודעות למותג או למטרה כלשהי. זאת ללא כל הבירוקרטיה, השכירות או התנאים הנדרשים בעת פתיחת חנות.

חנויות ודוכני פופאפ לרוב ממוקמים באזורים עם תנועה ערה של אנשים כמו למשל קניונים, מרכזי ערים או רחובות סואנים, באמצעותם ניתן להגביר את המעורבות הפיזית של הלקוחות ולאפשר להם לקיים אינטראקציה עם המותג, במיוחד בעידן של קמעונאות מקוונת. מעבר לכך, הם הרבה יותר פשוטים לתחזוקה בהשוואה לשטחים קמעונאים קבועים.

ברוב המקרים חנויות פופאפ מוקמות תוך זמן קצר, בהתראה קצרה ולפרק זמן מוגבל של ימים עד חודשים.

למי זה מתאים?

השימוש בחנויות ודוכני פופאפ מתאים לקמעונאים ומותגים בכל הגדלים, אשר יכולים ליהנות מהיתרונות המובהקים של הפלטפורמה. בשנים האחרונות ניתן לראות קמעונאים גלובליים ענקיים או סלבריטאים מוכרים משתמשים באירועי פופאפ כדי לקדם את המותג שלהם.

בנוסף, מודל זה מיושם גם על מסעדות, גלריות אמנות, או בתערוכות וכנסים, שכן מדובר באסטרטגיה שיווקית לכל עניין ודבר, באפשרות לבסס נוכחות פיזית בעידן מקוון, בהזדמנות מכירה נהדרת וביצירת חוויות שאינן מתאפשרות במסגרת הרשת בלבד.

מה היתרונות?

  • הקמה קלה ומהירה – כשמן כן הם, דוכני פופאפ פשוט צצים תוך רגעים ספורים. מכיוון שמדובר בפעולה מהירה וקצרה, פתרון זה מתאים לסוגים שונים של אירועי מכירה וקידום, לרבות אירועים קצרים של כמה שעות בודדות, שכן גם הקיפול מאוד מהיר.
  • ניידות מרבית – דוכני פופאפ הרבה יותר קומפקטיים לעומת החנות, וזו גם המהות שלהם. לכן הם מאוד קלים לניוד, אפשר לקפל אותם לגודל קטן, להכניס לרכב, להעלות על מטוס וכדומה. דוכנים אלו גם קלים יותר והם מותאמים לייעודם הזמני.
  • עיצוב מרשים – דוכני וחנויות פופאפ המון פעמים מאופיינים עם עיצוב מאוד מרשים, עד כדי כך שממש קשה להאמין שהם הוקמו בזמן כל כך קצר. כיום ישנה אפשרות לעצב דוכני פופאפ בדרכים רבות ומגוונות כדי למשוך את תשומת ליבם של העוברים והשבים.
  • עלות מול תועלת – העלות של דוכני פופ אפ מאוד אטרקטיבית ביחס לתועלת שלהם. זהו אחד היתרונות המובהקים: התועלת שמתעלה על העלות, מכיוון שמחירם של דוכנים אלו אינו גבוה במיוחד, והתועלת שהם מניבים עצומה ועוצמתית.
  • בחינת השוק וחשיפה למותג – במידה והמותג מתנהל באופן מקוון או שרק התחלתם לשחק עם הרעיון של לבנות אותו, חנויות ודוכני פופאפ מעניקים לכם את המרחב בו תוכלו לבחון את קהל היעד, את המוצר, לקבל פידבקים, לבחון מיקומים ולבדוק כדאיות.
  • יחסי ציבור – יכול להיות שלא הרבה אנשים שמעו על המותג שלכם, ואם אתם פותחים חנות או דוכן שמוקצבים בזמן, תוכלו לייצר באז ועניין ולגרום ללקוחות להגיע ולבדוק את המותג, במיוחד אם הוא מספק שירותים או מוצרים חדשים ומעניינים.
  • יישור קו עם השוק – חנויות פופאפ נחשבות לטרנדיות ומאפשרות לכם ליישר קו עם אחת המגמות הכי מדליקות שיש. יש משהו מאוד מרגש בעובדה שאתם פשוט מופיעים עם חנות זמנית ונעלמים כאילו לא הייתם שם מעולם, והזמן המוגבל גורם ללקוחות לנהור לעסק.
  • כלי רווחי – כאשר אתם פותחים חנות או דוכן לזמן קצר אתם משקיעים משאבים בפרסום ושיווק נקודתיים. לכן אם תרצו להיפטר מסחורה עודפת, זה בדיוק הזמן. תוכלו לפתוח חנות כשזו המטרה שלכם.
  • יצירת תוכן איכותי למותג – רק תדמיינו את התמונות, ואת האפשרות ללכוד את האווירה ולהעלות את כל הצילומים לרשתות החברתיות. אין ספק שאירועי פופאפ ימתגו את העסק כטרנדי ויאפשרו לכם ליצור תוכן משמעותי אותו תשתפו ברשת כדי למשוך קהל חדש.
  • סיכון נמוך – מכיוון שמדובר בחנות או דוכן זמניים, קל להשתמש בהם כדי לבדוק שווקים חדשים. ההשקעה בהם נמוכה יותר משמעותית, הם אינם דורשים תחזוקה או שכירות חודשית והם גם קלים לתפעול מכיוון שקיימים לזמן קצוב בלבד.
  • גמישות – דוכנים אלו מוקמים לזמן קצר וההשקעה בהם נמוכה יותר. לכן הם מציעים גמישות יצירתית ועיצובית. הם גם מאפשרים לאופיו של המקום להשתנות תוך יום או לחלופין להתמקד בתחום ספציפי.

בואו להקים חנות פופאפ משלכם

כיום, רוב האנשים אינם פותחים עסק וקופצים למים, אלא שסוף כל מעשה במחשבה תחילה. למעשה, רוב היזמים חושבים היטב לפני שהם מבצעים השקעה גדולה במיזמים או מוצרים חדשים. המצלה היא אינה שאלה של מזל, אלא שאלה של מחקר, שיעורי בית, עבודה קשה ושיתוף עם אנשי המקצוע הנכונים.

כאן אנו נכנסים לתמונה.

אנו מתמחים ביצירת קונספט, עיצוב והקמה של חנויות ודוכני פופאפ ובכך מאפשרים לכם להיות בזמן הנכון ובמקום הנכון, לבנות מודעות למותג, ליצור התרגשות וחוויה כוללת במקביל להיבט של הרכישה. דוכני פופאפ מעודדים מעורבות פיזית לצד המעורבות המקוונת עם המותג וכאשר מוקדשת להקמתם מחשבה, הם יכולים למשוך את התעניינותם של משפיעני רשת ותרבות, שיסיעו לקידום המותג.

אנו נשמח לעזור לכם להציג את המותג בצורה יצירתית בתזמון ובמקום הנכונים! מוזמנים לפנות אלינו לפרטים נוספים.

אולי יעניינו אותך גם: