הפקה ובניית קונספטים לביתנים ותערוכות

ביתנים ותערוכות הם נקודת מפגש מעולה לפעילות, שיח ויצירת קשר. הם הרבה מעבר לכלי שווקי, הם נקודת מוקד שמאפשרת לכם להתנסות בחומרים, תשוקות, קונספטים ומושגים, ולקהל היעד שלכם להשתלב בסביבה חדשה, לגשת אליכם, לתקשר בדרך ישירה ואפילו לעבור חוויה רגשית.

בין אם אתם זקוקים למשהו קבוע או זמני, אנו ב- BY הפקות שואפים לעזור לכם ליצור אינטראקציה עם קהל היעד באמצעות עיצוב והקמת ביתנים אטרקטיביים לתערוכות, ולהעניק למשתתפים בכנס או בתערוכה חוויה בלתי צפויה, מושכת ומעוררת השראה, התואמת ומתקשרת עם המסרים שתרצו להעביר.

פתרונות קריאטיביים

אנו ב- BY מעבירים את המסר שלכם על ידי עיצוב ובינוי חסרי פשרות כדי שהביתן יבלוט וימשוך אליו את קהל המטרה. חשיבה יצירתית היא הבסיס של העשייה שלנו, ואנו משקיעים המון מחשבה בבחירת פתרונות חדשניים, מקורים ומתקדמים עבור כל ביתן. המשמעות היא שאנו שמים לנו למטרה שהביתן שלכם יבלוט, יהיה שונה, אקטיבי, יעורר שיח והכי חשוב – יעביר את המסר באופן חזק וברור.

תהליך העבודה שלנו

תהליך העבודה שלנו מתחיל קודם כל בחשיבה משותפת אתכם. החל מאפיון ובניית הקונספט, דרך פתרונות נגרות ובינוי ועד למערכות מולטימדיה ואינטראקטיב מתקדמות, אנו נוודא שהביתן יעביר את המסרים ולפעמים יעביר חוויה שלמה למשתתפים. כנסים ותערוכות מספקים הזדמנות נפלאה ליצור קשר עם הלקוחות, למשוך לקוחות חדשים וליידע את כולם שאתם נוכחים. באמצעות קונספט מעולה ועיצוב חסר פשרות של הביתן, תוכלו לגרום למבקרים להגיע ישירות אליכם, להשאיר אותם כמה שיותר בביתן שלכם וליצור קשר הרבה יותר משמעותי ועמוק.

הפקה ובניית קונספטים זו המומחיות שלנו

העבודה שלכם היא לקדם את המוצרים והשירותים שלכם, והעבודה שלנו היא לדאוג לעיצוב הביתן תוך שמירה בלתי מתפשרת על שפת המותג והתאמת העיצוב למוצרי הפרסום והחומרים הנוספים, כך שיגדיל את המעורבות של המשתתפים בכנס או בתערוכה וייצור הרבה יותר ענין. כמובן שמדובר בהרבה מעבר לבניית הביתן עצמו, אנו תמיד שואפים להבין אתכם ואת הסיפור המיוחד שלכם ולאפיין את קהל היעד שאליו אתם פונים. רק אחר כך חושבים על קונספט מנצח ומוציאים אותו אל הפועל מא' ועד ת'.

כאן רעיונות חדשים נולדים

השאיפה שלנו היא למנוע מכם את כל ההתעסקות, לאפשר לכם לעשות את מה שבאתם לעשות, ולעצב עבורכם ביתן שייקח את כל המשתתפים שלכם למסע מיוחד. מסע, שהיעד הסופי שלו הוא להציג אתכם באור הכי מחמיא שאפשר. כדי לעשות זאת כל המומחים שלנו משלבים כוחות, וזה מדהים כל פעם לגלות באיזו מהירות עיצוב הביתן יכול להתקדם, ועד כמה כל קונספט הופך לעשיר, מיוחד, יצירתי ומקורי יותר, כאשר ומחשבות ורעיונות של אנשים שונים חוברים להם יחד, ויוצרים משהו חדש בכל פעם.

לא סתם קוראים לנו אלופי הקונספט. אנו מזמינים אתכם לצפות בתמונות של ביתנים קודמים שעיצבנו ולהתרשם בעצמכם. נשמח לצאת אתכם לסיעור מוחות משותף, כדי לבנות קונספט מנצח עבור הביתן הבא שלכם!

אולי יעניינו אותך גם: