היתרונות של סרטון אנימציה

סרטוני תדמית הפכו לטרנד פופולארי במרחב הדיגיטלי, ואלו שמשתמשים בפלטפורמה זו מהר מאוד מגלים שיש המון אפשרויות, אחת מהן היא סרטוני אנימציה.

אם אתם מעוניינים להפיק סרטון תדמית, ומתלבטים אם לבחור באופציה של אנימציה, מומלץ שתבחנו את היתרונות והחסרונות כדי להבין אם אפשרות זו אכן מתאימה לכם.

למה לבחור בסרטון אנימציה?

כאשר אתם משתפים תוכן אתם מספרים סיפור. בין אם זהו סיפור על המוצר שלכם ובין אם הצגת העסק ללקוחות, המטרה העיקרית היא לשתף מסר שישכנע את קהל היעד שלכם לפעול. יש המון דרכים לספר את הסיפור של המותג, ואחת מהן היא על ידי סרטוני וידאו. בין כל האפשרויות שקיימות תחת קטגוריה זו ומהן תוכלו לבחור, נמצאים גם סרטוני האנימציה.

סרטוני אנימציה מעמידים לרשותכם מדיום עשיר להפליא, מרתק, חסכוני, קל ופשוט לניהול אשר יעזור למותג שלכם לבלוט. הוא מציע את כל היתרונות החזותיים, אך אינו דורש הרבה משאבים, מה שמהווה יתרון לא קטן עבורכם. ואת תהיתם אם זו האפשרות המתאימה עבורכם, ריכזנו לכם את הפרטים שיש לקחת בחשבון.

מה היתרונות של סרטון תדמית אנימציה?

לסרטוני אנימציה יש המון יתרונות. הם מאפשרים לכם לעורר לחיים כל רעיון, מורכב ככל שיהיה, ואפילו לכופף את חוקי הטבע ממש. עם סרטוני אנימציה אתם חופשיים לעשות כל מה שאתם רוצים, כך שתוכלו לתת לדמיון שלכם להשתולל, ולהפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי.

יותר מכך, באמצעות אנימציה ניתן לטפל בנושאים מורכבים בצורה יעילה יותר, ניתן להציג רעיונות מופשטים באופן חזותי הרבה יותר בקלות, אפשר ליצור סרטונים ללא מגבלות של מיקום, שחקנים, אביזרים, ציוד, תפאורה או מזג האוויר. ניתן להחליף רקע, להוסיף דמויות או אביזרים בקליק אחד, מה שמקל על בדיקת דרכים שונות להעברת המסרים של המותג.

ולבסוף – סרטוני אנימציה הם חסכוניים, ובמידה והתקציב שלכם מוגבל, עדיין תוכלו לצלם סרטון תדמית מקצועי. מה גם שאם בהמשך תרצו לעדכן את התוכן הישן ולהתאים אותו לעסק המתחדש, זה יהיה פשוט, שכן סרטוני אנימציה מציעים לכם גמישות רבה יותר ואת האפשרות לעדכן אותם בקלות.

ומה החסרונות?

אופיים הפשוט והמשעשע של סרטוני אנימציה מאפשר להציג באמצעותם גם נושאים מורכבים, ובכל זאת, ישנם שיאמרו שאולי סרטוני אנימציה לא יהיו הבחירה הטובה ביותר, אם אתם רוצים שקהל היעד יתחבר רגשית למותג שלכם.

כאשר מצלמים סרטון תדמית יותר קל להתחבר לאנשים אמיתיים או לסצנות שמתרחשות בסביבה מציאותית, במיוחד כאשר המטרה העיקרית של הסרטון היא להציג את הפנים שמאחורי המותג. דמויות מונפשות, מוצלחות ככל שיהיו, הן עדיין דמויות מונפשות, ולכן כאשר מדובר במטרה הזאת, הן יהיו פחות יעילות.

באילו מקרים כדאי לבחור בסרטון תדמית אנימציה?

ישנן סיבות רבות וטובות לבחור בסרטון אנימציה כמו למשל כאשר אתם מחפשים פלטפורמה יצירתית שתמשוך אליכם לקוחות חדשים, כאשר התקציב שלכם מוגבל, כאשר אתם רוצים להעביר מסרים בצורה מושכת והרבה יותר מקורית, כאשר אתם רוצים ליצור סרטון מהנה, צעיר, ייחודי ובלתי נשכח שמעביר את המסרים של המותג בצורה קלילה ולמען האמת, אנימציה פותחת לכם דלת לעולם שלם של אפשרויות בלתי מוגבלות.

טיפים בעת יצירת סרטון אנימציה

אם בחרתם בסרטון תדמית אנימציה, הטיפים הבאים יעזרו לכם להפיק ממנו את המרב:

  • הבינו את קהל היעד שלכם – גלו מה מייחד את הלקוחות האידיאליים שלכם כדי ליצור תוכן שמושך אותם.
  • התאימו באופן אישי את הסרטון לקהל היעד – השתמשו במידע שאספתם על קהל היעד כדי ליצור שקל להזדהות עמו.
  • כתבו תסריט מרתק – שימו דגש על הפתיחה של הסרטון, ויותר מכך, נסו לשמור על הסרטון שלכם קצר, הזמן המומלץ הוא שתי דקות.
  • השתמשו באנימציה יפה – אנשים יודעים להעריך אסתטיקה ויופי, ולכן הם ימשכו לסרטון אנימציה מושקע, דינמי ויפה מבחינה ויזואלית.
  • השקיעו בסאונד – לאפקטים קוליים יש השפעה על הצופים, שימו לב שהסאונד איכותי, שלבו קריינות אם צריך וודאו שהסאונד מתאים לתסריט ולאסתטיקה.
  • שימו דגש על איכות – בחרו בחברה מקצועית שתוכל ליצור עבורכם סרטון איכותי ובלתי נשכח!

ונסכם,
סרטון אנימציה הוא כלי שיווקי רב עוצמה ודרך נהדרת להתחבר ללקוחות שלכם, להגיע לקהלים חדשים, ולהגדיל את אחוזי ההמרה שלכם. עם זאת, חשוב לבחור בחברה הנכונה כדי שתיצור את סרטוני האנימציה עבורכם.

אולי יעניינו אותך גם: