7 טיפים שיעזרו להפוך כל מסיבת חברה לבלתי נשכחת

ארגון מסיבת חברה זו דרך מעולה להרים את המורל, וגם להרים לעובדים שלכם ולומר להם עד כמה אתם מעריכים אותם. ובכל זאת, למרות הרצון הטוב, די סביר להניח שאין לכם מושג ולא חצי מושג בהפקת אירוע בסדר גודל שכזה.

רגע לפני שאתם נכנסים לפאניקה, קחו נשימה עמוקה. כדי להקל עליכם ולעזור לכם להתחיל, ריכזנו לכם 7 טיפים חשובים שיעזרו להפוך כל מסיבת חברה לבלתי נשכחת.

מוסיקה ברמה גבוהה

המוסיקה שתבחרו למסיבה תהיה גולת הכותרת ותכתיב את הקצב, כמו גם את האווירה. לכן עליכם לבחור את הדי. ג'יי בהתאם, ולוודא שהמוסיקה שהוא ישמיע תהיה מותאמת לקהל היעד ולאופי האירוע. מעבר לכך, עליכם לבחור בדי. ג'יי שמכיר את העבודה, שיש לו ניסיון במסיבות חברה, שמכיר מוסיקה עכשווית, כמו גם מוסיקה אייקונית ועל זמנית ושיודע לסחוף אחריו ולשלהב את המשתתפים.

הוסיפו תוכן משמעותי

גם עם הכוונה הטובה ביותר, כל אירוע יהפוך למשמעותי באמצעות קונספט. עליכם ליצוק תוכן ומשמעות לתוך המסיבה, כדי להבטיח שיהיה עניין ותוך כדי, אתם תוכלו להעביר את המסרים שלכם, לשמור על התדמית ולקדם את המותג. ככל שהמסיבה תהיה נאמנה לסיפור של העסק שלכם, כך האווירה תהיה מותאמת לקהל היעד. מה גם שתוכלו להקדיש מחשבה לכל הפרטים הקטנים שיתחברו לכדי סיפור הרמוני אחד, וכך לוודא שהערב יהיה מושלם.

השקיעו באוכל ובקוקטיילים

העובדים שלכם רוצים לדעת שאתם משקיעים בהם בכל רגע נתון ולכן אנו מציעים לכם לעשות זאת ולשים במרכז את התפריט, כמו גם את המשקאות שאתם מגישים. לאוכל יש תפקיד חשוב ומרכזי בכל אירוע, ובהתאם לקונספט שבחרתם תוכלו להחליט על התפריט המתאים. אותו הדבר לגבי המשקאות, אם זו מסיבה קיצית למשל תוכלו לדאוג לקוקטיילים אקזוטיים ואם זו מסיבה חורפית לסיידר חם או משקאות אלכוהוליים חמימים אחרים.

שלבו אטרקציות מקוריות

אוכל וריקודים לא יספיקו לאירוע חברה מוצלח ועליכם לוודא שאתם כוללים אטרקציות מסוגים שונים כדי לקחת את המסיבה לשלב הבא. יש המון אפשרויות שעומדות לרשותכם כמו למשל מופעים שונים, השכרת יאכטה למסיבה בים, שולחנות משחק, אפקטים ואביזרים לרחבת הריקודים, גאדג'טים טכנולוגיים ועוד שלל אפשרויות לבחירה. לכן אל תהססו ובחרו באטרקציות שיהפכו את המסיבה שלכם לייחודית, מהנה ובלתי נשכחת.

תקציב

גם אם אתם רוצים לתת לעובדים מעל ומעבר, זכרו שאתם עובדים עם תקציב ולכן קודם כל עשו רשימה של כל מה שתרצו לכלול במסיבה, אחר כך בדקו עלויות ואז השוו את העלויות עם התקציב שעומד לרשותכם. עומדים בתקציב? מעולה! לא עומדים? כדאי שתתחילו לסנן. אתם מכירים את העובדים שלכם, לכן תדעו הכי טוב במה כדאי להשקיע יותר ובמה פחות. אנו ממליצים להשקיע בלוקיישן מדהים, באוכל ומשקאות, בתכנים איכותיים ובשילוב אלמנטים מרגשים ומיוחדים שיעלו חיוך על פניהם של העובדים.

עם זאת, השקיעו בעובדים שלכם

יש תקציב מוגדר זה נכון, אבל שמירה אדוקה על התקציב עשויה לפעמים לגרום לכם לפספס את העיקר. במיוחד אם אין לכם ניסיון קודם בעבודה עם תקציבים. קחו בחשבון שמסיבת חברה זו אינה הוצאה או בזבוז, אלא השקעה בעובדים שלכם. באמצעות המסיבה העובדים יוכלו לחזק את קשרי החברות עם עמיתים, לקבל אנרגיה מחודשת, ליצור זיכרונות משותפים ומהנים, לקבל זריקת מורל ולעשות עוד שלל דברים שרק ישתלמו לכם אחר כך.

בחרו חברת הפקות מתאימה

לארגן מסיבה מוצלחת זהו תיק, ומשימה שדורשת מלא ידע וניסיון. לכן מומלץ להסיר מעליכם את העול ולבחור בחברת הפקות מקצועית שיש לה את כל הכלים והאמצעים להפיק את מסיבת החלומות שלכם. חברת הפקות תוכל לסייע לכם לתכנן נכון את התקציב, למצוא את הלוקיישן המושלם, לתאם עם ספקים שונים ולחשוב על התוכן וליצור קונספט שיעלה את הרף.

כדי לצאת לדרך, יהיה עליכם לעשות סיעור מוחין עם צוות החברה, להגדיר את הצרכים שלכם, לאפיין את המשתתפים ולהתחיל לתכנן את המסיבה המתאימה ביותר לחברה שלכם. כאשר אתם מוצאים את חברת ההפקות הנכונה, אין שום סיבה שלא תצליחו להפיק וליצור לעובדים מסיבת חברה מעולה!

אולי יעניינו אותך גם: