הכירו את כנס סייבר טק

כנס סייברטק הוא אחד מאירוע הסייבר הגדולים ביותר מחוץ לארצות הברית, אשר מושך אליו מדי שנה מעל 18,000 אורחים מהארץ ומרחבי העולם.

בשנים האחרונות הכנס זכה להצלחה מסחררת ולסיקור תקשורתי נרחב, מה שהפך אותו לעוד יותר מבוקש, עבור כל מי שרוצה ליישר קו עם חזית החדשנות העולמית, והמקום הנכון להיות בו, כאשר אתם רוצים לקדם את החברה או הסטרטאפ שלכם בתחום.

שפע של הזדמנויות תחת קורת גג אחת

מטרתו העיקרית של כנס סייברטק היא ליצור חיבורים בין משקיעים ליזמים, בין השחקנים המתחילים לבין שחקניות המפתח, בין טכנולוגיות ההווה לטכנולוגיות שצופות אל העתיד, ובעיקר – להגדיל את המודעות לכל הפיתוחים החדשים בתחום ולכל הנושאים הבוערים בעולם הסייבר.

תחום הסייבר חולש על תעשיות שונות ונוגע לתחומי חיים רבים וזו הסיבה שקהל היעד שמגיע אל הכנס מאוד מגוון והוא מורכב מבכירים בתעשיית הסייבר, משקיעים, מומחי סייבר, נציגי ממשלה, אנשי צבא וביטחון, האקרים, מובילי דעה, סטרטאפים, אנשי שיווק, מנהלי מערכות מידע, שגרירים, משלחות מכל העולם, ראשי תאגידים, דוברים, מקבלי החלטות ועוד.

מה האירוע כולל?

אירועי סייברטק כוללים כנס ותערוכת ענק. התערוכה מציעה הזדמנות אמיתית לראות ולהיראות, במסגרתה חברות, ארגונים ומוסדות ממשלתיים מכל העולם זוכים להציג פתרונות סייבר חדשניים ותכניות אבטחה שפיתחו כדי להתמודד עם איומי ואתגרי סייבר שונים. בנוסף, הכנס נותן במה לחברות סטרטאפ אשר מציגות את הפיתוחים החדשניים שלהן בתחום וזוכות להכרה רחבה יותר.

מלבד אלו, הכנס כולל גם אירועי צד מיוחדים כמו למשל תחרויות, מסיבות, הרצאות, סיורים ועוד.

בשורה התחתונה

כנס סייברטק מציע פלטפורמה ייחודית לחברות ולמשתתפים מרחבי העולם ליצור שיתופי פעולה חדשים, לזכות להזדמנויות לקדם רעיונות ומוצרים, להאזין להרצאות העוסקות בנושאים הכי חמים, וללמוד על כל הפתרונות והחידושים הטכנולוגיים האחרונים, לצד האתגרים והאיומים הקיימים בזירת הסייבר הבינלאומית.

כנס סייברטק נערך במרכז הבינלאומי לכנסים ותערוכות אקספו תל אביב, במיקום סופר אסטרטגי ומרכזי, מה שמאפשר להגיע אליו בצורה מהירה ונוחה, בין אם על ידי רכב ובין אם בתחבורה ציבורית.

אולי יעניינו אותך גם: