אירוע חברה – הזמר במסכה

אחת הסיבות שעסקים וחברות מפיקים אירועים היא כדי ליצור חוויה חיה למשתתפים, והזדמנות יוצאת דופן להתחבר באופן יותר אישי למותג.

כמובן שאינכם יכולים לעשות זאת לבד, וזו הסיבה שאנו כאן, כדי לחלום בענק וליצור עבורכם אירוע גדול מהחיים, שישאיר רושם על כל המשתתפים, כמו שעשינו באירוע של חברת סייברארק.

הקונספט – הפורמט האהוב של קשת 12 "הזמר במסכה"

כאשר הגינו את הקונספט ידענו מראש שאנו מחפשים ליצור אירוע שמשלב את העובדים וגורם להם לחוש יותר מעורבות. ואז הייתה לנו הברקה – למה שלא נקיים אירוע "הזמר במסכה"?

על בסיס הפורמט הבינלאומי המצליח יצרנו את המופע הטלוויזיוני כך שיהיה מותאם לאירוע חברה, בכיכובם ובהשתתפותם המלאה של עובדי החברה. המופע המשודר מופק על פי אותם סטנדרטים בינלאומיים אליהם מחויבים הגופים המשדרים.

החוויה – של פעם בחיים!

אנו לא מתפשרים על אף פרט, וכל אירוע תחת ניצוחנו הופך לחוויה חד פעמית שכולם מדברים עליה לאחר מכן.

גם כשתכננו את אירוע "הזמר במסכה" התוצאה הייתה מושקעת ומדויקת אחד לאחד – האולפן, התחפושות וההפקה המוזיקלית היו ברמה טלוויזיונית ועמדו בקנה אחד עם התכנית שמשודרת בקשת 12, כמו גם ברחבי העולם.

תוכן התוכנית – מותאם אישית למותג

מכיוון שזהו אירוע חברה, היה לנו חשוב להתאים את התוכן של התכנית באופן אישי למותג. לכן חומרי הווידאו המצולמים, בחירת השירים ויצירת התחפושות הופקו במיוחד ובאופן התואם את המסרים ואופי החברה, עם דגש על מוצרים, שירותים ודמויות מרכזיות בארגון.

כמובן, שכל אירוע כזה מותאם למותג שעבורו הוא מופק והתוכן ישתנה בהתאם ויותאם באופן אישי.

התחרות – כולם משתתפים!

כדי שכל העובדים יהיו מעורבים שינינו מעט את הפורמט. בשונה מהתכנית הטלוויזיונית, המופע שיצרנו מוגש כבסיס לתחרות בין צופי התכנית המחוברים למשדר באפליקציה.

כך במקום צוות של חמישה מנחשים שנמצאים באולפן, כל המשתתפים באירוע מקבלים את המשימה – לזהות מי מסתתר מתחת למסכה, מה שאומר שיצרנו תחרות ענקית בין כל הצופים, והבטחנו שכולם יהיו מעורבים!

IT'S SHOW TIME

המופע הוא החלק המרגש ביותר בכל האירוע, הוא מורכב מששה נאמברים בימתיים, בהובלת זמר במסכה, תחת המסכה יכול להסתתר עובד של החברה או זמר מפורסם, לבחירתכם. כל נאמבר מורכב מהצגת הדמות על ידי קליפ תעודת זהות קצר, הכולל רמזים על הדמות, ומביצוע השיר עצמו. לאחר מכן – יופיע שלב הרמזים וכל הקהל יצטרך לנחש מי הדמות.

מדובר באירוע ייחודי, כיפי ומהנה ברמה הגבוהה ביותר, וחוויה יוצאת דופן שניתן להתאים אישית לכל מותג, גם למותג שלכם!

אנו כאן עבורכם להפקת אירועי חברה ברמה אחת מעל כולם

כל אחד מהמפיקים המוכשרים של BY הפקות ניחן ביצירתיות, חשיבה אסטרטגית, יכולות, ידע וניסיון. באמצעות שיתוף הפעולה אתכם אנו נבין את החזון, המטרות והיעדים של המותג, נחשוב על הקונספט שייקח כל אירוע לשלב הבא, ונדאג לכל הפן הטכני והלוגיסטי כדי ליצור עבורכם את חוויית האירוע ברמה הגבוהה ביותר שרק אפשר!

אולי יעניינו אותך גם: