הפקת סרטון תדמית – הדרך שלכם לספר את הסיפור של המותג

בין אם אתם רוצים להגדיל את המודעות למותג, בין אם לשפר את הקשר עם הלקוחות ובין אם להאיץ את המכירות, הפקת סרטון תדמית יכולה לעזור לכם. אנו כאן, כדי לקחת את הרעיון הראשוני על סרטון תדמית אל השלב הבא.

סרטון תדמית שהפקנו עבור חגיגות ה80 של ריינהולד כהן

לכל חברה יש סיפור, אנו כאן כדי לספר אותו

כל תהליך של הפקת סרטון תדמית אצלנו ב- BY מתחיל בהיכרות ראשונית עם הסיפור של החברה מאחורי הקלעים.

אנחנו מאמינים שלכל חברה יש סיפור.

כשאנחנו יוצאים לדרך עם לקוח לקראת יצירת סרטון תדמית, אנחנו מתחילים את התהליך עם ביצוע תחקיר מעמיק על החברה, המוצר והאנשים שבחברה, כי הניסיון לימד אותנו שהסיפור הכי טוב נמצא דווקא אצל האנשים. לכן האסטרטגיה הייחודית שלנו מתחילה קודם כל באנשים.

מאז ומתמיד האמנו בכוח שיש לאנשים בתוך הארגון להוציא את המסר החוצה ולהפיץ אותו ברמה האישית, אבל גם לקחת חלק בתוך התכנים שמופקים כי הם חלק בלתי נפרד מהמוצר ומהפרויקטים. הם בעצם הDNA- של הארגון. האנשים הם הכוח היוצר והמניע, כך שאין מישהו שיודע לספר את הסיפור יותר טוב מהעובדים. לכן גם אם הם לא מככבים בסרטון, אסטרטגית התוכן שלנו תתחיל באנשים של הארגון.

לאורך השנים אנחנו מאד גאים לראות איך האג'נדה שלנו מקבלת הרבה מאד כוח, ועם הזמן שמנו לב שכתוצאה מאופן החשיבה הייחודי שלנו, המסר הארגוני הופך להיות הרבה יותר עשיר, מדויק והבסיס של הבריף השיווקי.

לכן אנו קודם כל שואפים להבין מה הארגון רוצה להגיד, ורק אחר כך מדברים על המותג, המוצר, המסרים וחווית הלקוח.
כמו בכל אפיק שיווקי אחר גם שמפיקים סרטים, אם רוצים לשווק נכון את המוצר צריך לשווק נכון את הארגון. אנו קודם כל פונים להכיר את האנשים של הארגון, שהם היוצרים שעומדים מאחורי הפעילות, מבינים מה הסיפור של החברה עצמה או מה הסיפור של הארגון, ומשם נגזר הסיפור המיתוגי, התהליכי והמוצרי.

אחרי שהבנו אתכם נעבור להפקת הסרטון בפועל

אז כמו שכבר ציינו, אצלנו בבסיס לכל סרטון עומדים האנשים שמאחורי החברה, והסיפור הייחודי שלה. כדי לספר את הסיפור בצורה הטובה והיצירתית ביותר, אנו מפעילים סטודיו מקצועי, שהוא אחד היתרונות הכי גדולים שלנו.

הסטודיו של BY פועל בעזרתם של אנשי מקצוע מובילים בתחומי עריכת וידאו, גרפיקה ועוד, שיש להם את כל הידע והניסיון הדרושים להפקת סרטוני תדמית ברמה הגבוהה ביותר. לא פחות חשוב – את הסטודיו מלווים גם אנשי קריאטיב מעולים אשר קשובים לכל מחשבה או השגה שלכם משלב הרעיון ועד לתוצאה המובטחת – סרטון תדמית מוגמר, ערוך היטב שמספר בצורה הכי טובה את הסיפור שלכם.

מלבד האנשים, שהם גם הנכס שלנו, הסטודיו שלנו כולל ציוד מקצועי ומתקדם, שמאפשר לכל הקסם לקרות, ולסרטון שלכם להתהוות.

כל סרטון שאנו מפיקים, הוא יחיד ומיוחד!

חשוב לנו תדעו שאצלנו אין שתי הפקות זהות לחלוטין. אנו מתחילים מדף חלק ונקי, שומרים על ראש פתוח ודואגים תמיד להיות באותו קו מחשבה אתכם. במקביל אנו נדאג גם קצת להעז, לצאת מהקופסא, לחשוב יצירתי ולהביא אל השולחן רעיונות מיוחדים.
אנחנו ב- BY אתכם גם ברעיון ולא פחות חשוב גם בביצוע. לא נסיים את המשמרת עד שהסרט יהיה מדויק ויעביר את המסר והחזון של הארגון. אנו נקדיש את הזמן להכיר אתכם, להבין את הסיפור המיוחד שלכם, ורק לאחר מכן נחשוב מהי הדרך הנכונה להעביר את המסר שלכם בצורה מדויקת ומעמיקה, אך גם באופן יצירתי ואומנותי.
אנו נשמח להיות השותפים לדרך שלכם! אתם מוזמנים לצפות בסרטוני תדמית שכבר הפקנו, לספוג השראה ולדבר איתנו כדי לעבור לשלב הבא!

אולי יעניינו אותך גם: