אירועי השקה

אירועי השקה הם הפרקטיקה האפקטיבית ביותר לחשיפת חידושים ובשורות הארגון בפני העולם ובפני קהל לקוחות פוטנציאלי. השקת מוצר היא מלאכת מחשבת, הדורשת בית הפקה שיודע לשלב צרכים לוגיסטיים עם צרכים פרסומיים ושיווקיים, תוך קריאה נכונה של השוק והמתחרים, על מנת ליצור באזז גדול חיובי ואפקטיבי. החל מרגע פיצוח הקונספט, דרך פרסום נכון של ההשקה בתקשורת ועד לפרטי פרטים הכי קטנים של האירוע עצמו – הפקה מוצלחת של אירוע השקה, היא כזו שכולם שומעים עליה, כולם רוצים להיות מוזמנים אליה, ושלאחריה תדמית החברה בשוק רק מתחזקת.

LATEST EVENTS

מהי הבשׂורה שלכם?

באירוע השקה תוכלו לדבר על היעדים, החזון והתכניות שיש לחברה, להציג את הערך המוסף שהיא מציעה ללקוחות, ולדבר על ההתמודדויות והמאמצים שהושקעו להגשמת הרעיון שלה. פיצוח נכון של קונספט לאירוע השקה, בראש ובראשונה מהדהד בתוכו את ערכי החברה והמותג, ובנוסף לכך יודע להגדיר את החידוש והחשיבות במוצר/מיתוג/פיצ׳ר אותו משיקים. על פי המסרים המרכזיים, יעוצבו כל ההיבטים המרכיבים את השקת המוצר שלכם. החל מהידיעות שיצאו לתקשורת, באורחים הספציפיים שיוזמנו, ועד ללוקיישן, השתייה שתוגש והפרסומים לאחר מכן בכל כלי התקשורת והמדיה הרלבנטיים. אירוע השקה יכול לסייע בבניית קשרים, גיוס לקוחות חדשים, ושיפור יחסי הלקוחות הקיימים, והוא חשוב מאוד לעסק.
מילוסלובקי

הטיימינג והמקום

תיזמון נכון הוא המפתח ליצירת תהודה גדולה ומיצוב המוצר שלכם כדבר הכי רלוונטי כיום בקרב קהל הלקוחות. לצד פיענוח הצורך הקיים בשוק והבנת האסטרטגיה של המתחרים, התזמון של השקת מוצר כזה או אחר, הוא קריטי להצלחת אירוע השקה. מלבד היום והשעה, בתכנון אירועי השקה חייבים לקחת בחשבון את הלוקיישן בהם הם יערכו: המיקום חייב להיות נגיש ונוח להגעה עבור המוזמנים (תקשורת ומובילי דעת קהל) כי בלעדיהם, יהיה קשה לגרום לאירוע השקת המוצר שלכם להתרומם. בנוסף, אופי המקום בוא יערך אירוע ההשקה והיוקרה שלו ימשכו אליו קהל גדול יותר, וכתוצאה מכך הסיקור בתקשורת יהיה אפקטיבי יותר.
אירוע השקה יחצ

אירוע השקה בלי יח״צ? אין חיה כזו

מלבד קונספט, מיקום ותזמון נכונים, דיון ציבורי אותנטי אודות המוצר שהשקתם, הוא זה שיגדיל את קהל הלקוחות שלכם. יחסי ציבור (PR – Public Relations) הינם כלי להשפיע על קהלי יעד באופן עקיף, דרך אמצעי תקשורת שונים (פייסבוק, אינסטגרם, מאמרים בעיתון ועוד) ובעזרת אינפלואנסרים (מובילי דעת קהל), אשר יחזקו את אמינות הפרסום והמוצרים שלכם. מאחר שמחלקת היח״צ מכירה היטב את קהל היעד וערוצי התקשורת אליו הוא חשוף, היא יכולה להבטיח חשיפה אולטימטיבית, וזו הסיבה שלא תיתכן השקת מוצר ללא יח״צ.